torsdag, januari 21, 2010

Tvära kast

Jag har länge konsulterat mitt psyke och försökt få det att förstå att hela jag skulle må mycket bättre av lite stabilitet. Förgäves. Denna morgon var jag ett nervvrak med ett så sympatiskt påslag att det måste ha varit rent hälsovådligt. Men jag klarade uppkörningen. Och efter detta är jag lugn som en filbunke och nästan rent av lite stöddig. Så, det vore trevligare om jag inte var så labil. Mera steady state. Dessutom kollade jag posten och hade fått ett meddelande om tid för intervju på Olive View Hospital and Medical Center. What do you know.

2 kommentarer:

  1. Du är så bra C!!! Är mer än avundsjuk på ditt liv...kanske dags att flytta över Atlanten och harva vidare där? :)
    TUSEN TACK för din fina kommentar också - den värmer verkligen ska du vet! På tal om mina aerobics-moves så var det till E-Types "Back in the loop" tror jag...och kanske var det Våmhus? Vilka minnen... :)
    Kram på dig och GRATTIS till körkortet!!!

    SvaraRadera
  2. STORT grattis raring!
    Både till lapp och intervju :)
    Många kramar

    SvaraRadera