tisdag, augusti 24, 2010

Vilodag

Tre intensiva dagar har förflutit. J har återigen hälsat på, vilket innebär Starbucks, Mojitos och vin. Men också trevligt sällskap. Och eftersom vi i helgen åker till Lost Wages får jag snart se henne igen. Gårdagen spenderade vi i Westwood, eftersom jag på morgonen hade tid hos arbetshälsan för provsvar och ytterligare vaccinationer, samt en new hire-orientation på eftermiddagen. Mycket information och jag kände mig som ett ufo när alla försäkringspolicies och benefits presenterades. Och jag som brukade tycka att det är svårt att välja elbolag...
Så. Jag har skrivit på allsköns papper och tystnadsplikter och diverse vilket gör att jag nu vågar sätta på pränt att jag fått positionen jag så gärna ville ha. Den 7 september börjar mitt OR Training Program och min anställning vid UCLA.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Åh vad roligt och spännande!! Det är ju fantastiskt kul!

    (Men jag är tacksam att du fått skriva på tystnadsplikt, annars hade jag nog fått sluta läsa din blogg om det skulle komma upp bilder på "intressanta svårläkta sår" och annat... ;) )

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Ja, det är verkligen toppen!!! Och oroa dig inte, jag lovar att inte dela med mig av min arbetsdag i för mycket detalj här i bloggen ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså, du är så jävla bra, vet du det!?!? Trägen vinner...och det ska bli SÅ kul att få följa med i din nya karriär... :)
    STORT grattis!!!

    SvaraRadera