tisdag, augusti 24, 2010

Dagens I-landsproblem

Dagens outfit från de urbana utfittarna. Perfekt att glida omkring i den 42-gradiga värmen med.


Blev lite sur på mig själv för att jag blev så sur på att min VS bikinitopp inte passade i storlek. Big deal! Det är ju bara att skicka tillbaka och hoppas att de har en större storlek kvar till mig. Här är i alla fall brallsen som jag sparade, och nog är det väl lite tråkigt att de inte får följa med till Vegas i helgen?! Nåja. Jag hör ju hur löjligt det låter att jag beklagar mig. Så. Det var därför jag ville blogga om detta. Så att jag kan lägga det här klagomålet bakom mig och gå och fortsätta att njuta av dagen. Dagen med sin ökenhetta (som jag njuter av och de flesta andra här tycker jag är galen) och kvällen med sin milda, sammetslena 25-gradiga värme.

1 kommentar:

  1. Vad SKÖNT att jag inte är ensam om att trava in i saker... Man känner sig så dum! (Och hur jäkla ont det än gör så fortsätter man i samma takt och låtsas som ingenting...)

    Förstår dig ang kläderna! Man har ju en bild i huvudet om hur det kommer bli och se ut. Vegas låter härligt!
    Jag har faktiskt kikat på weekendresor dit, är redan nio månader sen förra besöket. Förstår inte var tiden tar vägen!

    Grattis igen till jobbet!!

    SvaraRadera