torsdag, augusti 19, 2010

En idé

Sitter här och filosoferar i väntan på att solen går ned. Det känns nämligen inte särskilt lockande att ta den där löprundan när termometern fortfarande visar 33 grader i skuggan. Hotter than ass, som en väninna så bildligt uttryckte det hela. Jo, så det jag funderade på var om jag skulle ta och köra lite videobloggande i fortsättningen. För att få lite fräs på bloggen så att säga. Gjorde en testfilm, men den raderades omgående då det föreföll vara Maria Montazami som skrivit manus (jag gillar henne, men visst ÄR hon bra seg att lyssna på ibland??) Nåja. Om det är nå'n som läser detta och har en åsikt kring det hela så vore det trevligt att ta del av den, hursomhelst. Kanske kan jag till och med odla ett intresse för tofsar, om önskemål finnes.

3 kommentarer:

  1. Strålande idé! Do it! Do it! Do it!

    SvaraRadera
  2. Videobloggandet eller tofsarna :P ? He, he. Nämen ok, jag är inte svårövertalad. Skadar aldrig att prova!

    SvaraRadera
  3. Självklart ska du testa! Jag ska lyssna, oavsett om du pratar om tofsar eller annat.

    SvaraRadera