torsdag, augusti 26, 2010

Lunch, fotvård och shopping

Jättefiffigt med en liten fläkt som påskyndar torkningsprocessen. Det är lätt att hänfalla till att bli en high maintenance-brutta här...


En coconut macaroon kändes helt legitim att avsluta en annars nyttig lunch på le pain quotidien. Det gäller att njuta av glidarlivet nu, innan de fotriktiga dojjorna åker på, eller som sms:et från S löd: "Life must be hard..." Det är helt underbart vad livet kan vända bara tack vare att man fått jobb. Jag känner mig levande igen. Nyttig. Och nästa vecka ska jag plöja böckerna jag köpt och FOKUSERA! Nog med dagdrivande. Och så ska jag hushålla lite med pengarna. Så att jag får lite bättre ekonomiskt samvete också.

1 kommentar:

  1. Känslan du har i kroppen nu är ju f*n helt oslagbar! Vet exakt hur det känns och jag kan bara GRATULERA! Som sagt, ska med glädje följa dig i din karriär där borta...you rock!

    SvaraRadera