onsdag, augusti 11, 2010

Diverse vuxenpoäng

Vy över Stilla Havet, sett uppifrån campuset... Gammal bild så håll till godo. Kameran var denna gång i vanlig ordning inte laddad.

Jag är inte fotbollsmamma. Men väl fotbollsfru. Nåja, over40soccer kan väl närmast räknas som ett korpenlag i bättre form, men ändå. Det var därför som vi spenderade hela långa helgen i Santa Barbara på en cup. Eller vad det heter. Dramat utspelade sig vid UCSB, som för övrigt måste vara ett av världens vackraste universitetscampus, eller? LA Persepolis gick till final, men förlorade stort i den sista ansträngningen.
Nu ska jag åka och få nya däck på Audin. Jag har fått noggranna instruktioner vem jag ska prata med, hur mycket det får kosta och att det också borde ingå en alignment check. Tja, vad vet jag, men några poäng borde väl detta samla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar