onsdag, december 09, 2009

Martha Stewart's mardröm







En god vän kommenterade: "Du är ju inte direkt hemmafrun personifierad". Jag förstår varför. Det här blev en katastrof. Trots inspiration från 'O helga natt' med Tommy Körberg... Det skulle antagligen ha varit Jussi trots allt. Jag skyller på allt jag kan. Jag har bakat mina sista lussebullar. Jag inser min egen begränsning. Som tur är ser bullarna ut som lussebullar ska på utsidan, men de smakar f**n. Alltså kan jag lägga fram dem som skådebröd för exilsvenskarna imorgon. Medan vi dricker öl och äter quesadillas i skenet av adventsljusen.

4 kommentarer:

  1. Du gjorde iaf ett digert försök! :) Och de ser exemplariska ut! Så där släta och jämn stora har då mina aldrig blivit. Tummen upp! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Elin, för att du stöttar mig! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte precis säga att DE SER JÄTTEFINA ut. Sedan läste jag... Men det är utsidan som räknas! ;)

    SvaraRadera