fredag, december 18, 2009

Dagens lista

Tänkte att det skulle bli lättare att få saker genomförda idag om jag sätter dem på pränt. Det blir lite mera press då. Jag är så trött att jag helst vill stanna under täcket resten av dagen. S satt uppe och jobbade till 04.00 am, och jag kunde förstås inte sova på riktigt förrän han var klar.

Såhär tänkte jag att dagen ska se ut:

* Löpning, Mason-Devonshire-De Soto-hem (kan bli närmare 10 km, vi får se vad pulsklockan visar).

* Dusch

* Lunch (rester från gårdagens lätt misslyckade Tandoori-kyckling-försök).

* Redigera klart min CV

* Körkortsplugg

* Vika tvätt och stryka (har väntat i 1 1/2 vecka, men ingen annan gör det åt mig och tvättberget har ännu inte magiskt försvunnit).

Nå, om jag lyckas åstadkomma allt detta, så blir nästa punkt:

* Malbec-vin från Argentina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar