måndag, december 28, 2009

Leaving Las Vegas



Julen blev riktigt fin trots ovana traditioner. Men jag fick ju de paket jag ville ha (och ja, jag är fem år) och ögonen glänste även på S när han fick öppna både julklappar och födelsedagspresenter. I Vegas var julstämningen dock osäker, stan glittrar ju hysteriskt oavsett årstid. Vi checkade in på The Mirage (ett av mina favorithotell, inte lika rörigt som många av de andra) och påbörjade resan mellan spelborden och de enarmade banditerna. Även om jag erhöll en och annan gratisdrink märks det inte i min plånbok. Första kvällen gick jag plus hela $45 och S $200, detta gjorde att jag blev extra modig kväll nr 2 och hamnade istället på ungefär samma summa minus. Men som man säger "Peck im Spiel, glück in der Liebe". Jag hoppas på det.

Idag kör vi vardag med städning, jobb och löpning. Det glittrar inte riktigt lika mycket, men jag har betydligt mindre ont i fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar