tisdag, december 22, 2009

Lost in the pancake


Alla skriver om julfeeling. På facebook, på bloggar, på msn etc etc etc. Jag skulle vilja skriva om julfeeling, men jag har noll av den varan. Istället sitter jag och försöker koppla ihop alla trådar. Misslyckades kapitalt med att ansluta mobiltelefonen via bluetooth till datorn. Försöker adressändra. Försöker slutföra min CV. Har lagt körkortet på is, Audin är på reparation. Igen. Så jag har ingen bil att utföra körprovet i. Lika bra det. Vi tar det nästa år istället.

Men jag är ändå på ett rätt trevligt humör. Sedan pulsklockan infördes har jag förbättrat mina löpresultat, jag ska åka kommunalt till Westwood för att gå på svenskt julbord imorgon och på fredag tar vi en road trip till Vegas och checkar in på The Mirage.

Ingen julfeeling alltså. Men en i övrigt rätt ok feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar