fredag, december 18, 2009

LEGITIMATION

Jag hann bara med löpningen, dusch och lunch på min lista! Sen hämtade jag posten. Jag har fått mitt kaliforniska ssk-leg!!! Jag är jätteglad, det är fantastiskt! Men det känns också märkligt... Så lång väntan, och sen håller jag det i min hand - ett litet kort som intygar att jag är en Registered Nurse. Är det ett skämt, undrar jag. Nä. Det är på riktigt.

Då ska jag bara åka till gallerian med grannen (måste hitta lämplig stass för julens Vegas-resa). Sen har jag inga ursäkter, det är bara att finslipa CV:n och skicka iväg den. Och hoppas. Malbec blir det definitivt ikväll. Tvätthögen får eventuellt vänta.

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS! Du är så j*vla värd det här efter allt kämpande! Är så sjukt fascinerad och imponerad över ditt beslut och att du verkligen har gjort verklighet av dina drömmar C! Jag följer dig vidare...and love it!

    SvaraRadera
  2. Jag hade lätt gett upp efter första eventuellt andra hindret. Är grymt impad att du höll ända fram! Ett stort grattis från mig. Vet inte vad som står på din lista imorgon, men om det är körkortet så önskar jag dig lycka till!
    Tusen kramar från mig i ett svinkallt Oslo.
    Love you!

    SvaraRadera