tisdag, mars 02, 2010

Husarrest

Men det förtjänar jag. Det var ju jag som körde in i trottoarkanten så att däcket sprack. Fast det är ändå trist att inte ha något transportmedel. Jo, jag har ju cykeln. Men ingen luft i däcken. Anar vi ett mönster?

Jag sökte 3 nya jobb igår. Och väntar med spänning på avslag. Hade jag haft ett fordon idag skulle jag åkt till Thousand Oaks. Till Los Robles, och tvingat dem att ge mig ett jobb. Det är ca 4,5 mil (svenska) dit. Jag är ännu inte så desperat att jag tar cykeln med flatta tires, så att säga.

Kanske en annan dag i veckan. Idag får jag väl fingra vidare på datorn.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman. Du verkar ha det jobbigt ;) Varför hör du inte av dig, saknar dig. Puss

    SvaraRadera
  2. Söta!!! Vad glad jag blir att höra av dig!! Saknar dig jättemycket!! Försökte maila dig, men det var visst fel adress! Skicka ett mail till mig: christina.e.olsson@hotmail.com

    Puss!

    SvaraRadera