lördag, mars 27, 2010

Pain in the ass

Bokstavligen. Ni som tror att det är farligt att åka motorcykel, löpträna på tomma gator sent på kvällen, flyga, surfa och så vidare. I've got news. Hemmet är farligt. Hemma sänker du garden och tror att du är trygg. Icke! Jag halkade utför trappen igår morse, och skyller helt och hållet på heltäckningsmattan. Katten tog jag med mig i fallet, men han klarade sig självfallet helskinnad ur det hela medan jag studsade sådär 3 gånger på svanskotan innan jag så småningom landade på vad som kändes som bäckenbotten utan bolstring. Jag vet inte om jag är frakturerad, jag vet bara att jag inte kan sitta på vänster sida stjärt, att jag inte kan ligga på rygg, och att jag har problem att resa mig upp, huka mig ner, och gå. Jag kan definitivt inte springa, vilket stör mig eftersom jag nu återupptagit träningen efter århundradets förkylning.

Vad skönt det är att gnälla.

1 kommentar:

  1. Men gud! Stackars...hur går det för dig?!
    Dags att åka till Ulf?

    SvaraRadera