torsdag, mars 04, 2010

Vardag

Jag har ju permanent semester. Men det blev liksom lite guldkant på det hela med att ha S&M här. De lyfter dock från LAX mot Zürich och vidare Arlanda om ca 15 min. All good things come to an end. Har jag sagt det förr?

Vi har i alla fall nya däck på SUV:en. Och på Harleyn. Alltid något. Och imorgon packar vi för en helg i Big Bear. Tänka sig. Jag som aldrig någonsin åkt snowboard förut. Och så kommer jag till Kalifornien. Och letar upp snö. Och där!

Mitt permanenta uppehållstillstånd anlände även i brevlådan idag. Känner mig något lättad, men är alldeles för ockuperad med tankar på jobb för att fullt kunna uppskatta det.

Och Los Robles har nu gett mig avslag på totalt fyra ansökningar. Det är nå't lurt med det här. Vilka tror de att de är? Undrar om jag inte ska ge dem ett besök imorgon. Om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar