söndag, mars 21, 2010

Awakenings


Jag har gått och tyckt synd om mig ett bra tag nu. Det får vara nog nu. Jag fyllde ju, som tidigare nämnts, år igår. Och jag fick en fantastisk dag. Jag har surat för att jag ansett att jag begåvats med en oromantisk man. Trott att näe, överraskningarnas tid är förbi. Men;


*Frukost: Cupcake med levande ljus, färska jordgubbar och ett födelsedagskort som löd Birthday Beautiful. Skulle ha serverats på sängen, om jag inte sabbat det hela och smugit ned till köket.


*Lunch: Sushi


*Present: Limitless (nåja - the sky is the limit oftast, men idag var den $300) shopping på valfri plats. Således Topanga Cyn Mall, med byten från J.Crew, Nine West och... inte helt oväntat... H&M.


*Middag: Hanns tyvärr inte med på Versailles med kubansk mat, sparas till senare tillfälle. Däremot en snabb mixed koobideh.


*Bio: "The Girl With The Dragon Tattoo" i fullsatt biosalong. Kön ringlade lång och det var därför middagen fick stryka på foten något. I det här landet får man nämligen inga stolsnummer på biografen och måste därför hålla sig framme i kön för att få någorlunda platser.


Kvällsvard: Öl. Chips. Svullna fötter, som trots allt passade i de nyförvärvade pumpsen strl. 6.


Somnade lycklig. Somnade med en återvunnen känsla av att det trots allt löser sig, även om man skiter i vasken. För det gör det. På det ena eller andra sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar