torsdag, februari 18, 2010

Sucker

Jag har nog ett av världens tio-i-topp mest komplicerade psyken. Jag skulle åka och klippa mig idag. Ni vet sådär Joan Jett-snyggt som för circa en månad sedan (hur gör man ni vana bloggare hjälp mig jag kan inte länka till tidigare inlägg). Katrina (without the waves) är en kompetent, outlaw, frisör. Jag sa att jag tycker jag ser för snäll ut. Lite för sweet. Okay, so we'll go a bit more edgy, funky like. Sa hon. Go for it. Sa jag. However mind you, I have a rather conservative boyfriend. Så jag tänkte att det skulle bli diet edgy. No way José. Mitt hår behandlades av två personer med kirurgisk precision under två timmars tid. Helsike, det här blir dyrt. Tänkte jag. Kanske typ $180? Aj, vad det skulle svida.

Jag måste seriöst överlägga med min hjärna och förklara för vederbörande hur jäkla dyrt - och ehum, oförutsägbart - impulsiva infall kan bli.

$260 senare. "Funky skunky", skulle vi väl kunna kalla den här looken?

1 kommentar:

  1. Skitsnygg frilla - och du passar bra i färgerna också! Kram på dig!

    SvaraRadera