fredag, oktober 16, 2009

Sol igen

Min vän på farstutrappen

Oktober i trädgården


Min vy från filten



Det svenska deppvädret var kortvarigt, nu skiner solen igen och det är över 30 grader varmt. Märkligt! Igår fick jag nyvunnen energi, jag förnyade mitt HLR-certifikat och det kändes bra att göra nå't gammalt och hemtamt. Nu gäller bara att vänta. Och vänta lite till. Beställde precis en klänning från min favoritsite Unique Vintage... Nästa vecka är första Halloween-festen och då ska jag köra 1920-tal. Flapper-dress, spetshandskar, cigaretthållare, svart peruk och fjäder i håret. Löpningen gick tungt idag pga hettan, men får kompletteras med några simtag i poolen och yoga-övningar på sovrumsgolvet. Det löser sig... Jag måste också åka till HM i Topanga gallerian och spana efter en fuskpälsjacka.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas vi får se bilder av klänningen!
    Puss&kram, miss you

    SvaraRadera