måndag, oktober 12, 2009

Crossroads...

... står jag vid. Ständigt tror jag. Är helt utmattad idag. Torsdag, fredag, lördag städa förbereda pynta, lördag fest, söndag återhämtning. Min senaste helg i korta drag. Så länge jag är aktiv så håller jag tankarna stången. Men idag råder stiltje och då längtar jag hem igen. Mer och mer, vecka för vecka kastar jag längtande blickar österut. Hemåt. Men jag kan inte ännu välja. Snart. Det skulle vara så roligt att få jobba lite här. Att få allting ut ur systemet innan jag återvänder.

1 kommentar:

  1. Kämpa på!! Du skulle bara våga komma hem innan du har testat sticka en amerikan i fel ven, eller vad det nu heter. Du har jobbat så länge för detta - du får inte ge upp nu! Ta ett djupt andetag och muta dig in på närmaste sjukhus eller nått! Sköt om dig! Kram!!

    SvaraRadera