söndag, februari 27, 2011

Söndagsreflektioner

Vilka trevliga människor. Som var hos oss på middag igår kväll. Jag ska försöka sluta med mina förutfattade meningar, onödigt slöseri med energi. Annars har jag inte sysselsatt mig med särskilt rafflande göranden den här helgen. Jag satt och oroade mig en stund över de stackars baraxlade skådespelerskorna på röda mattan at the Academy Awards. Det är ju så kallt här i Los Angeles, bara 5 C ikväll. Men så fick jag höra att de ju så klart har "heaters" där ute. Tänka sig, en halvtimmes bilfärd härifrån min bekväma soffa, där glittrar de omkring och post-party minglar just i denna stund. Så nära men ändå fjärran.
Själv måste jag snart gå och borsta tänderna och förbereda mig inför morgondagens operationer med Dr. D. och Dr. L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar