tisdag, februari 22, 2011

Och ibland gör man big deal av the små things...

Today. En inte så uppåt dag. Nä, alltså, det gick väl egentligen ganska bra. Förutom att kirurgen klagade lite när jag satte KAD. Och hade lite synpunkter på övriga omständigheter kring preppning av patienten. Och en handledare som man får akta sig lite för eftersom han inte har obegränsat med tålamod. Sen kan man ju också ta sig en funderare över om jag verkligen är redo att arbeta självständigt om ca 2 1/2 vecka. Och nu är klockan 5.30 pm. Jag ska åka och träna. Men jag måste också läsa på inför morgondagens operation. Ja, och så göra klart mina CE-hours (continuing education - som man måste göra sisådär vartannat år här så att man kan förnya sin sjuksköterskelegitimation). Annars är det rätt skönt att denna arbetsveckan bara innehåller 4 dagar. Inga semlor blev det i söndags heller. Berolina hade stängt. Vi ska prova igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar