tisdag, februari 15, 2011

Tidsbrist

En vecka till. Svosch. Jag hinner inte med. Förra veckan minns jag inte ens vad jag gjorde. Jo, torsdag kom J från Vegas på besök. Sedan åkte J hem till Vegas på fredag morgon. Och så åkte jag och S till Vegas på fredag kväll. Bilder kommer. Inte från bilfärden då, men från Vegas. Och nu är det redan tisdag igen. Alla hjärtans dag firades med att sitta i bilkö i 1 1/2 timme från jobbet (varför stänger de 3 filer på motorvägen i rusningstid för vägarbete?), jag fick inga blommor av mannen för han hade glömt plånboken på kontoret, mannen fick inga blommor av mig för jag hade suttit i bilkö och ögonen gick i kors så jag orkade inte åka till affären. Vi gick dock ut och åt, och förundrades över hur mycket folk där var på restaurangen, tills vi kom på att det var Valentine's.
Och nu är det bara tre veckor kvar tills jag är klar med mitt OR training program. Sen flyger jag solo som op-syrra. Fy fasen vad jag behöver mera tid. Till allt. Därför hinner jag inte skriva ett längre inlägg.

2 kommentarer:

  1. Vad händer efter OR-trainingen? Är du garanterad jobb eller blir du behörig till att söka jobb som OP-nurse a la Greys Anatomy? Jag är sjukt impad av dig ska du veta!
    Sköt om dig och hälsa S
    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Söta du! Tack, jag känner mig inte särskilt impad av mig själv... Mest frustrerad att jag inte lär mig saker och ting snabbare... Jo, jag är garanterad jobb, men vet inte om jag hamnar på Main OR, Surgery Center eller i Santa Monica. Hoppas på Main dock! Kram och hälsa de dina :)

    SvaraRadera