måndag, september 28, 2009

Pågående projekt


Den nya badrumsmattan Badrumskulören Badrumsspegeln


Och en favvokudde från UO

Idag är en latdag igen. Tror jag liksom måste använda måndagar till återhämtning efter extremt vilosamma helger. Äh. Morgonen inbjöd till löpning, ca 18 grader och dimma. Detta väderförhållande är underbart om man spenderat de senaste tre månaderna under stekande sol och 40 graders värme. Problemet var att jag liksom bara gick runt i cirklar här hemma och plockade. Helt plötsligt var dimman bortbränd och hettan ett faktum. Så här sitter jag fortfarande och väntar. Kanske blir det en svettig eftermiddagstur ändå. Igår skolkade jag dessutom från ett 11 K lopp jag anmält mig till och dessutom betalat $40 för. Men jag kände att jag inte ville förnedra mig. Larvigt, men jag fattade ett beslut som mitt psyke senare var tacksam för. Jag skulle också vilja måla färdigt badrummet men Mr. S har inte spacklat färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar