torsdag, september 24, 2009

Fried green tomatoes

Fast jag stekte inte den här. Jag skördade när den nästan mognat och nu har den legat på parad på köksbänken i en vecka, vilket resulterat i att den är övermogen. Synd! Men en nyttig påminnelse om att ingenting varar för evigt. Jag skulle ha njutit av den när den var i sin prime! Skypade med min bror idag som bara viftade bort att jag skulle ha tråkigt när jag är här. Sol - check, värme - check, en strand - check och sen öl på det. Han ville byta. Tja, det kanske inte är så dumt ändå. Jag har det rätt så bra egentligen och det är inget större fel på att sitta med en Iced Pumpkin Spiced Latte i skuggan och diskutera livet med kloka människor. Men av andra anledningar kom jag idag in på ämnet enteral nutrition och var tvungen att söka lite artiklar. Usch vad jag blev sugen på att jobba igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar