onsdag, september 23, 2009

?

Det klarnade inte så särskilt mycket. Men det gav mig i alla fall energi att försöka plantera rosbuskarna. Två stycken, en gul och en röd. De står nu utplacerade för test under dagen. Jag ville också dammsuga bilen, men kom bara halvvägs då dammsugaren dog. Anledningen var troligen att filtret var överfullt, kom ihåg att amerikanska dammsugare för övrigt är monster, otympliga och opraktiska. Jag tömde behållaren och försökte med fara för mitt liv (dammlunga) rengöra filtret. Tyvärr råkade filterhållaren gå i bitar. Synd. Nu måste vi köpa en dammsugare av europeisk standard, BedBathandBeyond har finfina Elektrolux. Jag ska istället försöka pilla loss spegeln i badrummet så jag kan hänga dit IKEA´s eleganta Hemnes som jag inhandlade igår, och under dagen kommer UPS med en leverans från Urbana Ekiperare vilket jag ser fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar