fredag, oktober 01, 2010

I'm definately not in Kansas anymore...

Fredag. Status post-jobb, post-after work. Ser fram emot en lugn helg med plugg, städning och vin. Och träning. Och sova. Lugn?! Nåja. Allting är relativt. Det har varit fyra intensiva första veckor. Så intensiva att jag inte ens har haft tid eller ork att reflektera över var jag är och vad jag gör. Men idag slog det mig. Jag insåg faktum när jag satt i personalrummet och åt min blåbärsyoghurt och stirrade ut över utsikten mot UCLA campus och Hollywood Hills. Damn, vilken hisnande känsla... Gulleråsen-Mora-Stockholm-Los Angeles, liksom. Huddinge sjukhus-UCLA. Rätt häftigt faktiskt. Och after worken idag var bra, bröt isen lite grann liksom. Alla tolv i gruppen insåg att vi är på ungefär samma prestations-stress-nervositetsnivå. Vi har hittills endast varit nere på operation fyra dagar, resten har varit teori eller övningar i gruppen. Det är kul, intressant, stimulerande men också LÄSKIGT. Nu går jag och vilar lite. Och återkommer med mer detaljerad info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar