tisdag, oktober 19, 2010

Glamour

Missta er inte. Mina dagar ser ut som följande:

04.55 Uppstigning
05.25 Kliver in i bilen
05.25-06.15 Sitter fast på motorvägen och dricker kaffe
06.30 Ombytt och klar.
06.45 Operationsmössa på och uppställning med ett ansiktsuttryck som tidernas största byfåne
07.00-15.15 Operationer av varierande art och panikartade försök att göra mitt bästa
15.25-16.15 Ny trafikstockning och upprepade försök att hålla ögonlocken öppna på väg hem
16.30 Raklång i soffan med katten på magen

Resten av kvällarna brukar flyta på i en rafflande blandning av träning, plugg och förberedelse inför nästa dag, samt ett middagshopkok om jag har tid. Annars har Trader Joe's rätt schyssta fryslådor.
Ikväll tänkte jag göra något modigt. Jag ska ut på middag. Och är livrädd att jag kommer försova mig imorgon.

2 kommentarer:

  1. Starka kvinna...du fortsätter att imponera stort. Känns som ett filmmanus, men det är ju faktiskt ditt liv vi snackar om här. Du är grym C!

    SvaraRadera
  2. Ojoj! Verkligen hektiskt, inget jobb där man kan vara lite seg heller... Hoppas att du trivs bra! Kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera