torsdag, september 02, 2010

In-asfalterad

Jag hade inga som helst planer på att åka någonstans idag. Men eftersom man precis lagt ny asfalt på gatan utanför och det ännu är för blött för att köra, så blev jag naturligtvis plötsligt väldigt inspirerad att ta mig någonstans, vart som helst. Istället har jag puttrat runt hela dagen utan att göra ett endaste vettigt dyft, förutom att dela en kanna kaffe med grannen. Jag borde lusläsa boken med information om olika försäkringar, för det börjar bli hög tid att välja en nu. Och jag borde läsa mera i min kurslitteratur. Och så borde jag fixa lite runt huset. Vad många borden det blev. Och ändå har jag inte listat dem alla! Så. Nu. Blev det lite bättre, nu känner jag mig mobiliserad. Nu går jag och städar köket och sen sätter jag mig och läser. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar