måndag, maj 16, 2011

Rapport från bloggledigheten

Jag hade inte tid att skriva. Nej, jag ska vara ärlig nu. Jag hade helt enkelt tröttnat på att läsa vad jag själv skrivit så jag var tvungen att lägga ned. Fast smygläst mina favoritbloggar, t.ex. de som Sara, Malin och Helena skriver, det har jag ju gjort. Utan att kommentera förstås. Jag har dock hunnit med en blixtvisit på en vecka i Sverige (två begravningar och ett 60-års kalas, akutenbesök med mamma och som tur var avslutningsvis ett par flaskor vin med Sofie.) Färdig med 6-veckors placeringen på ögonsjukhuset och nu tillbaka på Main OR.

1 kommentar:

  1. Ojoj! Förstår att du behövde en liten bloggpaus... :(

    Och det där med att du stannade hemma idag och den där känslan av att "är jag verkligen sjuk eller bara lat", tycker absolut att du gjorde rätt! Och dessutom är det ju väldigt ansvarsfullt av dig! Inte bra att gå och nysa på patienter. Så ligg på soffan och ha det så bekvämt som möjligt förkylning till trots!
    Kramar

    SvaraRadera